Sommige tekstschrijvers nemen het advies om in reclame-uitingen de taal van je doelgroep te gebruiken wel erg letterlijk.
1 Reactie
Scrutinizer
op 10 januari 2020 om 16:30
Het staat hun natuurlijk vrij om zo klanten te winnen maar voor mij is dit zo’n afknapper dat ik hen hoe dan ook verder links laat liggen.
Zo’n advertentie is genoeg om me niet eens meer verder in hun aanbieding te verdiepen. Misschien doe ik mezelf tekort, mochten zij de goedkoopste aanbieder zijn. Nou, dan weze het maar zo.
Ik vraag me af hoeveel anderen ook zo reageren en of het dit bedrijf per saldo mogelijk eerder schade berokkent, dan geld oplevert.
Ik heb niets tegen modern taalgebruik met modieuze woorden maar jou zonder w en belooft met een t in deze advertentie, dat is een heel andere categorie “cool-doen”, waar ik echt op afknap.
(Met morge zonder n heb ik op een of andere manier minder problemen. Gek he?)
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze site, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je:
Cookiebeleid
Het staat hun natuurlijk vrij om zo klanten te winnen maar voor mij is dit zo’n afknapper dat ik hen hoe dan ook verder links laat liggen.
Zo’n advertentie is genoeg om me niet eens meer verder in hun aanbieding te verdiepen. Misschien doe ik mezelf tekort, mochten zij de goedkoopste aanbieder zijn. Nou, dan weze het maar zo.
Ik vraag me af hoeveel anderen ook zo reageren en of het dit bedrijf per saldo mogelijk eerder schade berokkent, dan geld oplevert.
Ik heb niets tegen modern taalgebruik met modieuze woorden maar jou zonder w en belooft met een t in deze advertentie, dat is een heel andere categorie “cool-doen”, waar ik echt op afknap.
(Met morge zonder n heb ik op een of andere manier minder problemen. Gek he?)